Перша «жертва» Таємного Покупця. Перевірка магазину «Аврора»

Першою жертвою  Таємного покупця став один з мережевих магазинів «Аврора», що знаходиться на вулиці Героїв України, поблизу магазину «Ювілейний», напроти Районної Центральної Лікарні. Офіційного сайту мережі магазинів «Аврора» знайти не вдалося, однак існує інтернет-магазин мережі, де є можливість перегляду і замовлення товарів.

Аврора

Перше, що хочу відмітити – це вдале розташування, в цьому районі завжди багато людей, увагу яких можуть привернути гарні об’яви про низькі ціни в Аврорі. До того ж, магазин знаходиться поряд із зупинкою, і якщо людині просто треба вбити час, то можна завітати до магазину та знайти там багато різноманітних товарів для усіх випадків життя.

А що ще чекає на вас у цьому магазині? Про все по порядку)

Успіх будь-якого закладу залежить від людей, які там працюють і їх кваліфікації,  тому почнемо з персоналу. Існують загальноприйняті правила, яких повинні додержуватись робітники кожного закладу, наприклад:

  • Привітання з покупцем
  • Визначення чи не потрібна клієнту консультація і допомога
  • Знання про розміщення всіх товарів і їх характеристики

Вхід до відділу Аврори починається з каси, проходячи повз неї я привітався з жінкою-касиром, вона відповіла тим же, але, нажаль, було помітно, що вона не очікувала такої привітності, їй було не зовсім зручно  подивитись на мене, бо вона була зайнята тим, що поправляла своє волосся.

Окрім касиру в магазині знаходились дві дівчини — консультантки, а також стажерка. Консультанти  були зайняті розкладанням товару, з задоволенням допомагали покупцям якщо ті питали їх, а також говорили про своє особисте у присутності багатьох відвідувачів.

Що до зовнішнього вигляду персоналу?

Робітника Аврори не сплутати зі звичайним відвідувачем, на ньому одягнена брендована  помаранчева футболка з назвою магазину. Щодо бейджу – він присутній у всіх працівників, але! у однієї дівчини він досить не зручно причеплений — щоб дізнатись її ім’я потрібно добре присісти, а у стажера на бейджі взагалі немає ім’я, лише напис «Стажер». Загалом вигляд у персоналу охайний і акуратний)

Тепер про зручність розміщення товарів:

Магазин займає відносно невелику площу, однак має широкий асортимент товарів, — це товари для саду і городу, кухні, рукоділля, різноманітна електроніка (навушники, мишки, зарядні пристрої і тд.), товари для дому, побутова хімія, дитячі товари, канцтовари, одяг, аксесуари, косметика, подарункові сувеніри, продовольчі товари.

Всі товари стоять на вітринах досить компактно і зручно, про те, я зіткнувся з проблемою дістатись до деяких товарів через перешкоду залишену консультантами, цю перешкоду протягом мого перебування в магазині так ніхто і не збирався прибрати.

перешкода

Це вже не перший випадок в цьому магазині, коли персонал не реагує на подібні проблеми.  Одного разу, перебуваючи в цьому магазині переглядав товар (Туш для вій) і розглядаючи флакони, помітив що забруднився об один з них. Я підійшов до консультанта і повідомив його про проблему, на моє повідомлення про те, що у них на вітрині знаходиться брудний флакон, жінка просто кивнула, ніякої допомоги мені не було запропоновано, коли все ж таки я попросив допомогти, вона неохоче дала мені особисту серветку, і продовжила займатись викладом товару на вітрину, до вітрини з косметикою так ніхто і не підійшов щоб усунути проблему.

А проблема значна, якщо це брак, то подібний товар повинен бути повернений постачальнику одразу після доставки в магазин, або хоча б знаходитись на окремому стелажі з попередженням про наявний брак і можливу знижку. Якщо ж це був не брак, і флакон забруднився в руках необережного покупця, то після мого зауваження, консультанту треба було хоча б прибрати його з полиці і запропонувати мені допомогу.

Гуляючи по магазину далі, знайшов я і купку землі, яка просто посипалась з упаковки товару і яку н
іхто не прибирав, а навіщо?

купка
Також досить засмутило мене таке сусідство товарів як показано на фото, спреї від комарів поряд з їжею (на фото не вмістилось), кава поряд зі спреєм  від засмаги, і раптори біля чаю…
Чи доцільно ставити подібні засоби біля продуктів харчування?

сус

Отже перейдемо до висновку:
Позитивні сторони:

  • Консультанти охочі допомогти вам і розповісти про товари
  • Різноманітність товарів
  • Компактність
  • Зручне розташування

Негативні сторони:

  • Не завжди ви зможете звернутись по імені до консультанту
  • Можете випадково забруднитись об якийсь товар
  • Багато товарів стоять прямо в проходах і їх важко обійти щоб дістатись до інших полиць

Рекомендації менеджерам, продавцям, регіональних директорам мережі:

Працівникам закладу слід уважніше слідкувати за станом товарів, не говорити про особисте у присутності покупців, не заставляти проходи, бути більш привітними, слідкувати за станом бейджів, швидко реагувати на зауваження покупців.

 

Особисте враження Таємного покупця:

На мою думку магазин досить непоганий, можна знайти все що забажає Ваша душа, однак персоналу треба ставитись до роботи більш відповідальніше. Все таки, приходячи до магазину, хочеться почувати себе комфортно і бачити відповідно підготовлених працівників. На сьогодні, відвідуючи даний заклад, складається враження, що покупець зайшов у гості до якихось людей, які обговорюють свої особисті проблеми, не звертаючи ніякої уваги на покупців розставляють нові товари створюючи перешкоду на шляху. Хочеться відмітити, що товари електроніки знаходяться досить не в зручному місці, а саме за спиною касиру. Немає ніякої можливості проглянути все детально, і почитати характеристики даних товарів без звернення по допомогу до касиру.

Сподіваюсь персонал магазину зверне увагу на свої помилки і надалі не буде їх повторювати. Хочеться побажати їм успіху в роботі і в удосконаленні сервісу)

 

mystery

Дорогі читачі, пишіть у коментарях назви закладів які, на вашу думку, треба перевірити:)

З повагою, Ваш, Таємний покупець)

Добавить комментарий