Таємний покупець у Маркетопті.

Таємний покупець у мережі магазинів Маркетопт.

Першим перевірку пройшов магазин мережі Маркетопт, що розташований за адресою: вулиця Михайла Грушевського, 12; поблизу міського відділу поліції.

На сьогодні маркетопт  відома торгівельна мережа серед жителів нашого міста і є однією з кращих торгівельних мереж у Світловодську. Офіційного сайту мережі магазинів Маркетопт немає, однак в окремих містах створені групи вконтакті, де покупці можуть висловлювати свої побажання щодо сервісу і дізнаватись про новинки.

r6A4HEqAcXE

Перейдемо до огляду)

Територія.

Територія, що прилягяє до супермаркету,  має містку автомобільну та велосипедну парковку. Біля автомобільної парковки розташовано декілька напівкруглих зручних лавочок, біля них передбачені  сміттєві урни. Але не всі покупці (чи просто перехожі) в силу своєї невихованості користуються урнами,  а персонал не поспішає (чи можливо не встигає) прибирати на території, внаслідок чого накопичується сміття.

1BzsRHM9blk

Вхід до супермаркету оснащений сходами, під’їздом для людей з обмеженими можливостями пересування, а також урнами. Над входом є вивіска «Ласкаво просимо», яка знаходиться не зовсім у чистому стані.

Інтер’єр.

Дизайн магазину добре продуманий, кольори створюють потрібну атмосферу,  деталі не відволікають від товарів і одночасно підкреслюють унікальність супермаркету і додають йому щось особливе. В магазині завжди світло і затишно, а джерела світла не сліплять покупців і персонал.

Супермаркет поділений на два зали. В першому знаходиться основна частина роздрібних товарів, в другому більший асортимент вагових товарів.

Магазин має окреме приміщення зі скриньками для зберігання речей, кожна скринька має власний ключ, в цьому приміщенні розташований один стіл для зручності покупців. Також для покупців передбачені столи в першому залі перед касами.

 Розміщення товарів.

На полицях магазину покупці можуть знайти будь-які продовольчі товари, товари побутової хімії та товари для дітей (іграшки). Варіація товарів різноманітна, що сприяє свободі вибору покупців. Ціни є відносно низькими порівняно з окремими магазинами продовольчих товарів.

Для алкогольних напоїв передбачено окрему залу, що оформлена в гарних темних тонах, на полицях охайно розставлені пляшки з різними напоями.

В магазині також реалізується продаж розливного пива. Воно стоїть в пляшках на вітрині. Такий підхід до продажу розливного пива влаштує не кожного, адже не відомо коли це пиво розлили, чи точно це пиво відповідає рекламі, чи не розбавили його чимось?

Хочеться особливо відмітити те, що не всі напої можна знайти в холодильнику, це особливо ускладнює вибір товару в спеку.

В основному залі ви також можете придбати м’ясні, рибні, ковбасні  вагові вироби, всі вони знаходяться в закритих окремих холодильниках.

Є велетенський холодильник  що вміщує в собі різні види морозива, замороженої риби, напівфабрикатів, заморожених свіжих овочей. Всі ці товари знаходяться в спільному холодильнику.

В другому залі ви можете знайти різноманітні овочі, фрукти, цукерки, печиво, також там стоять контейнери з цукром, крупами і ще з деякими сипучими товарами. Було помічено декілька мух, що є неприйнятно в поміщенні з відкритими контейнерами та незапакованим печивом. В цьому ж залі брудна підлога, напевно через брудні овочі з яких сиплеться земля. А отже покупці розносять її по всьому відділу, підіймають пил з підлоги, а я нагадую тут ще є відкриті контейнери та печиво!!

В цілому розміщення всіх товарів є досить зручним, за винятком товарів для дітей (каші «Геркулес» та різноманітні пластівці), які стоять на верхніх полицях магазину (приблизно на рівні 2,3-2,4 м) чи зможе дістати потрібний товар дитина або молода мама?

Персонал.

Персонал магазину завжди привітний, охайний, кожен співробітник має бейдж та форму. Будь-який член персоналу охоче вам допоможе, якщо знадобиться. Однак є і недоліки в їхній роботі, зокрема залишені в проходах візки з товарами, ящики з товарами і навіть драбина. Залишені ящики під стелажами. В магазині і так не всі проходи є широкими, а така халатність ще більше погіршує можливість вільного пересування. А якщо в магазин зайде молода мама з коляскою, то про вільне її пересування можна тільки мріяти.

1 2Снимок

На касі обслуговування швидке, тому довго в черзі стояти не приходиться, за винятком часу пік, коли багато покупців. Решту видають разом з чеком. Єдине що може затримати вас на касі це придбання алкогольних напоїв та цигарок, які продають  окремим чеком.

Радує також той факт, що при придбанні молочних товарів чи морозива на касі вам завжди покладуть товар у пакетик, якщо ви самі цього не зробили. Хочу особливо  зауважити на те, що не у всіх магазинах дотримуються такого правила.

Цінники.

Цінники є інформативними, зрозумілими, в деяких ситуаціях  не зовсім зручно знайти потрібний цінник (наприклад в холодильнику з морозивом, крабовими паличками і тд.).

Куточок покупця.

Куточок покупця має правильну оформлену назву, а саме «Куточок покупця» (повна назва суб’єкта підприємницької діяльності відповідно до свідоцтва про державну реєстрацію).

Має книгу відгуків і пропозицій, книгу з нормативними документами та адреси і номера телефонів спеціально уповноваженого органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів.

Куточок розташований у вільно доступному для покупців місці і на шляху до нього не має перешкод.

 

Отже перейдемо до висновку:

Позитивні сторони:

  • Різноманітність товарів
  • Привітливий персонал
  • Відносно низькі ціни
  • Гарний інтер’єр
  • Зрозуміла викладка
  • Інформативні цінники
  • Оформлений куточок покупця

Негативні сторони:

  • Загромаджені проходи
  • Затримання на касі в разі придбання алкогольних напоїв та цигарок для пробиття їх окремим чеком
  • Мухи
  • Брудна підлога
  • В літьню пору недостатьньо варіації напоїв у холодильниках
  • Вже розлите в пляшки розливне пиво

Рекомендації менеджерам, продавцям, регіональних директорам мережі:

Працівникам не слід  залишати в проходах прешкод для пересування покупців. Частіше робити вологе прибирання. Не допускати комах у відділах. Розливне пиво слід розливати безпосередньо перед покупцем. Сервіс є куди покращувати і слід звернути на це увагу.

Висновок від Таємного Покупця:

Особисто я, Таємний покупець, надаю перевагу мережі магазинів маркетопт, у своїй статті я намагався не зважати на власні почуття і давати об’єктивну оцінку сервісу. Я спостерігаю за покупцями даної мережі і їх в певній мірі задовольняє сервіс. На територіях майже всіх маркетоптів є зазвичай багато молоді, вони просто виходять гуляти, сидять на лавочках компаніями. І я хочу звернути увагу не тільки персоналу але й молоді на той факт, що чистота починається з нас самих. Ви залишили сміття, персонал не встиг прибрати, і так накопичується купа за купою. А все через лінь? Урна ж поряд! Невже так важко викинути ту саму пляшку чи упаковну з чіпсів, наприклад?! Це наше місто, і ми відповідальні за його стан.

Однак повертаюсь до своїх обов’язків і скажу останні слова про перевірку:

Незважаючи на деякі недоліки мережа магазинів Маркетопт залишається провідною мережею в нашому місті, однак не є мережею з найкращим сервісом в Україні. Сподіваємось на подальший розвиток мережі і підвищення рівня сервісу.

mystery2

 

Надсилайте назви закладів які, на вашу думку, треба перевірити:) 

Всіма надісланими вже пропозиціями займатимемось найближчим часом.

З повагою, Ваш, Таємний покупець 🙂

Добавить комментарий